måndag 1 oktober 2012

Jag lovar snälla gud ...

att aldrig mer fuska med träningen..
I utbyte mot att du genast tar bort den förbaskade värken i nacke, rygg och ARMEN !!

Idag fick jag akupunktur av sjukgymnasten.
Jag har traumatiska minnen av akupunktur då jag skulle prova detta på min praktik och en ANSTÄLLD plötsligt segnade ihop på golvet...
Så med ångest och hyperventliering låg jag ensam på britsen med nålar i nacke och arm medans sjukgymnasten gick och fixade annat ...
"Jag kommer att dö" tänkte jag flera gånger !!
Det gjorde jag inte ....
Det enda som hände var att armen bultade än värre, men det var tydligen en process ...

Ja nu tyckte han att jag skulle gå till jobbet på Onsdag. MEN jag får inte lyfta något OCH armen ska helst vara uppbunden i mitella-läge så mycket som möjligt !!
Snacka om att jag ska köra med mina kollegor.

Xxxx, han har bajsat ....
Xxxx, han klättrar över staketet...
Xxxx, hon vill gunga ....
Jag kan ju TYVÄRR inte göra det...

Fast vem vet, efter denna morgon kanske jag är helt i topptrim då !?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar