fredag 11 januari 2013

Oj ser man på ..

Plötsligt kom jag på att jag hade en blogg, om den nu fanns kvar ..
Det gjorde den ...

December kom ...

Julen kom... och gick...

Nyår kom ...
Nyår och December gick ....

Ja det är i korta drag vad som hänt här hemma :)

Tomtarna är i skrivandets stund också på väg att gå ut härifrån.
Jag hoppas någon annan vill komma in istället ?

I helgen, med start kl 15 idag, blir det jobb jobb jobb.
Nästa vecka har jag tagit tre dagars semester.
Helt i onödan visade det sig nu i efterhand. Grymt irriterande.

Så eftersom bilen tillfälligt ska lämnas bort, min lilla Sverige-tripp inte blir av så kommer iallafall huset att bli ordentligt rensat..

Igår fick jag klart att min tjänstledighet förlängs och mitt "nya" jobb fortsätter rulla på utan avbrott. Jag är MEGA DEGA SUPER GLAD att jag kan stanna kvar !!

Ahhh nu hör jag en tomte kalla "Glöm inte mig" .....
Ok jag kommer direkt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar