onsdag 2 maj 2012

Åhh suck ...

Idag känner jag mig ensamast i världen.

Jag funderar på att skriva en kontakt-annons om sällskaps dam.
Någon som vill hitta på något, helst med barn i våra barns ålder.
Som tycker om utflykter och äventyr. Barnen leker, vi fikar, solar, snackar skit, viker tvätt ihop eller WHAT EVER !!

Någon man bara kan köra förbi och ringa på dörren hos, utan att boka tre veckor i förväg... Som kommer förbi på sin cykel och säger; Hej vi vill bara hoppa lite studsmatta ...

Hoppas tjejen får en personlig assistent snart så jag iallafall har någon att prata hål i huvudet på.
Måste komma ihåg att skriva det i annonsen "I dina arbetsuppgifter ingår även några timmar som sällskaps dam till mamman i familjen"
---------------------------------

Jag måste läsa 34 sidor till min teknik kurs på fredag. Jag är på sidan 17 och tänker gud va drygt avsnitt. (Det handlar om forskning) Och så känner jag mig ännu mer ensam och vill läsa ännu mindre.
Och deppar ihop en smula i mitt stora fina hus, alldeles ensam :(

1 kommentar: