fredag 25 maj 2012

Jag spyr...

ja inte fysiskt, än.

Men jag spyr på att leta bil.
Jag hatar bilannonser på blocket för jag måste kolla dom varje dag.

Det är en djungel med hästkrafter, extrautrustning, växellådor, fusion, insprut ...
Och sen har ju alla bilmärke sina egna brister, vilket alla människor tydligen känner till utom jag ?!
Jag vet inte ens vilket märke jag vill ha. Jag famlar blint och ber till gud "Snälla ge mig en bil som inte faller ihop om ett halvår"

Jag har också provkört någon ny. Men de bilar jag anser mig ha råd att köpa nya ser ut som tantbilar alt plåtlådor på fyra hjul...

Nä jag vill faktiskt allra helst ha denna. Så snälla Paris om jag blir din BFF kan du inte donera denna till en behövande kommunalarbetare ????




1 kommentar:

  1. underbar rosa färg på all inredning i bilen. Den hade jag gärna haft :)

    kram /iris

    SvaraRadera