lördag 28 april 2012

Dagens aktivitet...

Idag har sonen och jag pysslat.


Sonen gjorde armband och örhänge till sin lärare :)


Jag gjorde lite smycken ( till mig själv ? )
Armbandet och små röd-rosa örhänge kommer jag att använda, de andra åker nog...  


När vi lämnade sambon i stan (fotboll/öl-kväll) passade vi på att hyra film till oss om vi ska se ikväll. Tur man får ha filmerna i en vecka, hinner inte med alla idag !


På Hemmakväll brukar man också kunna köpa "gamla" dvd-filmer för 19 :-/st
Dessa fyndade vi idag.


Trevlig lördagkväll på er !




4 kommentarer:

  1. tusen tack, ja precis dom är lite kvinnliga dom som finns, så en i skinn passar ju båda partnerna :)
    Ha en bra fortsatt lördag

    SvaraRadera
  2. Men så fint //Kram

    SvaraRadera
  3. så fiint med egenpysslade smycken, speciellt armband :)

    SvaraRadera
  4. Va mysigt
    jag skulle också pyssla... men min hund/bästa vän dog i helgen.

    SvaraRadera