onsdag 18 april 2012

På bästa humöret ?

Är hemma för sonen är genomförkyld.

Blir galen, städar, tvättar, plockar...

ÄNDÅ står det disk överallt, dammtussar flyger, smulor i soffan/bordet/på mattan.
Leksaker på golvet, i soffan, i hallen... Datorer, telefonladdare, dataspel .....

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ....

Det är för tusan mer än ett heltids jobb att hålla rätt på alla människor i detta huset + deras femtioelva jävla prylar !!!!!!!!!!

*går och hämtar stora svarta sopsäcken*
50 % av sakerna kommer inte ens att saknas när dom väl är kastade !!

----------------------------------------

Sonen har gått ut på uteplatsen med verktygslådan och en massa spill-trä-bitar...
Jag har lovat att snickra en sandlåda om en stund, när tvätten är undanlagd.
Kanske kan jag avreagera mig på den .... ??...

----------------------------------------

I morgon går jag till jobbet och vilar upp mig lite !!

2 kommentarer:

  1. Fnissar lite...Annorlunda men härligt att kunna vila upp sig på jobbet ;)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ah känns igen såååå mycket:man får ju värsta psykbrytet på allt..Så undrar folk vad man gör om dagarna:de tar ju aldrig slut..../Mvh Monica

    SvaraRadera