tisdag 21 februari 2012

Nä nu gråter jag snart..

GUD vad jag är trött !

Men jag måste bära ut saker i friggeboden och så måste jag laga soppa och så måste jag moppa klart golvet och så måste jag äta soppan också och hämta sonen hos kompisen och umgås lite med honom och läsa "Lasse Majas detektivbyrå" .....

Och sen måste jag intala mig själv att jag har världens bästa jobb och att det inte alls är jobbigt att ställa klockan på 5.15 i morgon igen.
Och sen efter jag lagt mig måste jag nog gå ut och skälla på dottern och hennes kompisar ett par gånger för att dom skrattar och mest onödig-pratar till "Sex and the city - maratonet" dom ska ha ikväll/natt ....

1 kommentar:

  1. onödigt pratande :o nja, killar, sex, och sånt är INTE onödigt ... :o och vi skrattade inte såå mycket (a)

    SvaraRadera