tisdag 28 februari 2012

Sjukhusbesök

I morgon ska jag åka med min lilla Bella till sjukhuset i Lund.
Taxin går 6.15 (!!!)
Tjejen ska sövas och en grundlig tandläkarundersökning utföras, ev kommer dom att operera bort någon tand också.
Till och med hennes tänder är handikappade ;) Växer kors och tvärs.

Efter undersökningen är klar och narkosen släppt måste vi vara kvar på sjukhuset 2-4 timmar.
Jag packar ner en bok, ett korsord, dricka och nån frukt.

En personal från boendet kommer att vara med oss så jag kan iallafall gå ifrån en stund och köpa lite lunch.

Det KAN bli en låång dag, återstår att se !

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att allt går bra med lilltjejjen imorgon/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Tittar in o tackar för orden på min sida...Kommer kika in här igen då jag tycker bloggen är trevlig o man känenr igen en del från sig själv,ha en fin dag på dig!!/Monica
    www.ploppviola.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå jättebra :) Tänker på er!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt går bra!

    som svar på din fråga hos mig så ja, jag har byggt bordet själv :) (stolt som bara den är jag också!) :)

    kram /iris

    SvaraRadera