torsdag 2 februari 2012

Porslin

Ibland är det bra att vara blogg-beroende :)
inredningskaos hittade jag kvällens bästa inlägg.

Nu har jag absolut hittat vårt nya vardags porslin !!
Nyhet på IKEA, tallrikar kommer i April.
Serien heter "Forsla"

Eftersom mannen bestämde sig för att svara med ett långt hmmm;ande så tolkade jag det som ett "Ja dom ska vi ha"
HISTORIK; Jag bojkottade hans önskan om fyrkantiga tallrikar, han bojkottade mina  favoriter (vita med svarta blommor på från "salt & peppar") därför har det inte blivit några nya tallrikar alls. Men NU !!!
Eller iallafall i April när de släpps i butiken !

2 kommentarer:

  1. Waooo så fiint ♥....
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan det där språket din man pratar
    Direktöversatt är det såhär:
    hmmm = Jättefina, köp dem! Vilken bra smak du har!

    Så du har fått klockrent klartecken att shoppa loss :)

    kram /iris

    SvaraRadera