torsdag 2 februari 2012

Sugen på att renovera ??

Isåfall har jag just slängt ut en hel hög fina tapeter på blocket !!
Enligt mannen min är tvättstugan "mitt rum"
Det är bara så att vi inte har något isolerat förråd, tvättstugan funkar både för tvätt, förvaring och även då som mitt rum. Därför åkte tapeterna ut till försäljning nu !
En stor låda har vi stående, vad ska vi med dom till ? Om jag vill tapetsera om här hemma så inte sjutton väljer jag samma tapeter igen ?? Och OM det skulle hände något så finns även en massa spillbitar kvar. Jag behöver verkligen INTE 11 rullar av samma tapet ?!

I tvättstugan står även en hel hög färgburkar :(
För huset blev ju färdig målat i somras ... Det är så jäkla trist och trångt ! Längtar till sommar, sol och värme så detta projekt kan bli klart !!! Då behöver vi nog bara spara två hinkar :D
Målarkläder finns intryckta på en hylla mellan pannan och väggen....

Sopsortering ryms även i rummet ! Fina kassar i olika färger märkta med; plast, glas, metall, batteri, glödlampor ... Åhhhhh vad jag längtar till 2013 då alla hushåll i kommunen ska få sina egna källsorterings-tunnor precis utanför huset !!

Men jag får väl fortsätta längta ett tag till och finna mig i röran och trängseln ....
och NEJ jag tänker inte ta en bild !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar