söndag 18 mars 2012

Hallelulja ! Sambon är Ullared-iserad !

Gissa vart vi var igår ??



Ett litet infall på morgonen gjorde att jag fick sambon med mig till Ullared. Hans första besök i livet.
Han var mycket skeptisk och jag fick peppa honom "Få inte panik på parkeringen. Varuhuset är stort så även om det är mycket bilar betyder det inte att det måste vara jättetrångt"
Och som tur är var varuhuset ganska luftigt (helgen före barnbidrag och löning)
Det visade sig att han tyckte det var "ok" ändå.
Jag som nästan alltid bara handlar åt barnen kom faktiskt hem med en hel hop kläder till mig själv :)
Bla fina trekvarts-jeans att ha på jobbet för 49.95/st !!



Köpte lite smått till hemmet också.
Dessa lyktor hittade jag till ett superbra pris 29.95/st



Nu ska jag strax köra en sväng till min mamma som fyller år idag. Hon kom hem från Kanarieöarna igår också :) Grattis !! 



1 kommentar:

  1. Wow...Hur lyckade du Hihii...
    Men så mycket fint & billigt!!!Gilla ljuslyktorna,riktigt myyys/Kram Kram

    SvaraRadera