onsdag 21 mars 2012

Tjoho Positiva Arne ?

På Måndag åker jag hemifrån kl 6 på morgonen.
Sen jobba till kl 16 på min enda tidiga dag i veckan, då jag egentligen går hem 12....

Ikväll kläckte också chefen idén att vi skulle laga vår egen mat, Tacos !
Min röst löd; NEJ FÖR F*N !!!

Jag hade några anhängare, men matlagning blev det.

Oj vad jag är glad *dansar med pompom´s i hallen*

Matlagning måste vara den tråkigaste hushålls-sysslan som finns. Sambon och jag slåss om att slippa !
Tacos är flottigt, ganska uttjatat och absolut inte att föredra när man sen ska sitta stilla resten av eftermiddagen.

Jag köpte fyra trisslotter och tänkte som så; Om jag vinner mer än 100 kr så sjukanmäler jag mig (om jag vinner 10.000 så tvingar jag även sambon att stanna hemma)
Men sjutton också, jag vann bara 50 spänn :(

1 kommentar:

  1. Men du...50 spänn alltid nå't ;)
    /Kram från mig i Vårvarma ☼

    SvaraRadera