onsdag 7 mars 2012

Välkommen magkatarr :(

Det var längesen du var på besök men nu verkar du vaknat till liv igen.
Dygnsdosen av piller är intagen, i kombination med minimala portioner mat.
Känner mig inte ett dugg bättre utan nästan tvärtom.

I morgon ska jag upp i ottan. Sonen fyller 8 år !!
Barnen ska lämnas 6.40 resp 7, innan dess ska jag hinna sjunga och servera födelsedagsfrukost.

Har iallafall fått tillåtelse att kompa ut från jobb kl 13.
Vi ska både ha fika- och middags-gäster.

God natt !

3 kommentarer:

  1. Nåå inte magkaratt så trisrt :(
    Ååå hela 8 år Kul :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. du ska få en ny mage av mig i pressent har jag bestämt :)
    du e en fin mamma som kliver upp i ottan och sjunger för dina barn <3 heja dig!

    SvaraRadera