torsdag 15 mars 2012

Kalla mig f*n inte bortskämd !!

Ja idag fick jag höra att jag är bortskämd !!

Ehh ursäkta ??
Jag började jobba i åttonde klass, för mina egna pengar.
Jag har inte kunnat låna fem kronor av min mamma utan att hon noterat detta i en bok.
Jag har ingen familj som ligger på luren för att avlösa med barnen.

Jag har kämpat som ett djur för att hålla näsan ovanför vattnet.
Jag har tagit mig igenom MÄNGDER av kriser utan nästan något stöd alls.
Jag har tagit vart enda jävla skitjobb jag kunnat hitta för att kunna klara mig själv.
Jag har själv lärt mig slita...

Inte förrän nu har jag lärt mig att säga; Ursäkta men jag tar ingen skit längre !!

Och vad kallas jag då ?? Jo bortskämd !!
Jäkla skitsnack !

1 kommentar:

  1. Önskar att det fanns en gilla-knapp här för då hade jg klickat på den.
    Bra att du inte tar skit och inte f*n är du bortskämd för det!!!

    SvaraRadera