söndag 25 november 2012

Helg i julens tecken !

Vad har ni gjort i helgen ??
Jag har julpyntat (!!)
Jag vet det är bara November, det är inte advent förrän nästa helg. Men eftersom jag jobbar hela nästa helg så fick jag ta tag i det nu.

Vi har mycket pynt. Trots att jag slängde en hel säck i fjol så kånkade jag ändå in fem lådor pynt !! Ytterligare en med julgranspynt finns i friggeboden + lite utetomtar som ska komma på plats under veckan.

Ändå kunde jag inte låta bli att ta en liten lördags-loppis-tur tillsammans med sambon och svägerskan. Fynden blev; Ett skinkfat i form av en gris (porslin) åtta kaffekoppar (julmotiv) och två skålar med texten "Sill" och "Gräddfil" Så nu är julbordet räddat ;)

Efter lopp-turen blev det Once upon a time - maraton, vi hann se 8 avsnitt av 22 innan ögonen gick i kors. (sambon såg fotboll istället)

Idag söndag har jag ställt undan de sista tomtarna, varit funktionär på Lugis stora gymnastik tävling i Lund + rensat i min garderob. 1½ sopsäck ska lämnas till UFF i morgon :)
Nu får jag nästan plats med mina kläder igen.

Helgen gick som vanligt alldeles för fort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar