måndag 19 november 2012

Vinterväder på intågande

Det är alltid spännande att se hur en ny bil agerar när vintern kommer.
Idag var det fruset, bara en - 2 grader ungefär men ändå.

Rutorna behövde skrapas och jag var glad att det INTE frusit på insidan.
Massor med imma dock så en liten torrboll ska inhandlas och sättas i bilen. Jag känner inte för att stå ute en tidig morgon och alla lister har frusit fast.

-----------

Sen är det nått vajs med antennen, min radiomottagning är under all kritik. Jag kan glömma att lyssna på min favoritkanal om jag inte befinner mig i storstad, fem mil bort.
Sambon trodde någon kört in i biltvätten utan att montera av den lilla pinnen. *suck*

------------

Strax ska jag bege mig till frisören, behövligt...
I kväll ska jag med nya kollegorna ut på bowling. Av nån anledning har de fått för sig att jag är BRA på bowling !!
Jag tränar sporadiskt med dotterns klubb, men är långt ifrån bättre än en glad amatör.
Känner mig inte alls pressad :s

1 kommentar:

  1. *Brrr låter kallt...
    Så skoj med Bowling & jag tror du är superbra :)
    /Kram

    SvaraRadera