måndag 12 november 2012

Läges-rapport !

Så nu har jag klarat av höstlov och en treveckors period på nya jobbet.

Jag hade förstås inte nått höstlov, men när försäkringskassan var så snälla och beviljade oss personlig assistent så finns nu möjligheten för Bella att vara hemma trots att jag är på jobbet.
Hon fick uppleva en del. Förutom halloween-fest blev det en tur till Vellingeblomman, en båttur Helsingborg-Helsingör ( trots sjögång ) badkarsbadande och bullbakande :)
Härligt !

Jag har precis gått av mitt långa helgpass !! Det blir massor med timmar och mycket spring på få dagar. Ska bli skönt att vara ledig två dygn nu ! Eller ledig ?
I morgon måste jag rå-plugga, på Onsdag ska jag göra examinationsuppgiften i min första kurs.
Lämnat in tre uppgifter, godkänd på två väntar på svar på den tredje som jag skickade in i Lördags.

Tjo hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar