torsdag 26 juli 2012

Heja hälsokost !

Jag har köpt ett hälsokost-preparat.
När jag slank in för att köpa Omega 3 till dottern snubblade jag över en enorm ask med 120 tabletter till halva priset.

Jag köpte och har provat en vecka.
Känner mig helpigg, eller ja jag är fortfarande slut efter jobbet på kvällen MEN mitt psyke klappar händerna !!
Jag är pigg på det mesta och allt verkar flyta min väg !
( ELLER så kan det vara så att det är solen som gjort mig på topp, det återstår att se när regnet snart faller igen. )

Preparatet ska egentligen ställa hormonerna i balans vid klimakteriebesvär, men va tusan jag är ju snart där ändå och mina PMS/klimakterie/kvinno hormoner är redan superstörda så dom behöver väl komma i balans redan ?!

X-travital Kvinna heter det, om någon annan är sugen på att piggna till och se ljusare på livet :D

2 kommentarer:

  1. Ah...Härligt att det funkar :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Kul det funkar:)
    Hoppas det håller i sig!

    SvaraRadera