onsdag 25 juli 2012

Nu är jag chef :)

Iallafall har vi nu anställt två personliga assistenter till dottern.
Så egentligen är hon chef, men som jag sa till assistenten "För guds skull berätta inte det för henne"

Denna resan började drygt men ansökan.

Ett läkarintyg som aldrig kom, en handläggare som blev sjuk, och sen sjukskriven och sen tog semester.... och sen ringde och sa hon inte var klar och tog lite semester igen ...

Men sen jädrans blev vi beviljade fler timmar än vi ansökt om !!
Och när jag nästan fick ont i magen över "Hur i hela friden ska vi hitta någon som vill jobba med oss"
Då stod plötsligt tjejer i kö och sa "ja men jag vill och jag och jag"

Åhh det är helt underbart och nästan som en dröm !!

Jag längtar så efter Augusti för att se allt börja rulla på och förhoppningsvis se min underbara dotter ligga på topp igen <3

1 kommentar: