måndag 16 juli 2012

Positiva Arne bor inte här !

I förrgår grävde jag upp buskar hemma i min mammas trädgård. Ett slitgöra, rötter långa ner till Kina.
Igår gick jag först och delade ut dotterns (!) reklam och sen grävde jag ner buskarna här hemma. Som att gräva i betong, stenhård kompakt lera. Jag trodde jag skulle svimma. Det tog några timmar och ännu inte klar.

Idag har jag ont i varje mm av min kropp, jag kan knappt röra mig. Känner mig lätt illamående och blir gråtfärdig när jag ser 1, att det är regn idag också... 2, att tvättkorgen är överfull... 3, min tvättstuga ser för jäklig ut. Tvätt som ska vikas, tvättas, strykas. Färghinkar till ett hus som är halvmålat..... 4, Fyra buskar kvat att gräva ner.... 5, Barn som säger; mamma, mamma, mamma ...

1 kommentar:

  1. Hej vill bara skriva tack för dina kommentarer o att jag kmr att lösenordsskydda mitt inlägg i morrn så inte massa obehöriga kan läsa men du ska så klart få lösenordet..Antingen gör jag de el påminnn mig om jag mot förmodan skulle glömma...(att ge dig lösen alltså).ha de så gott o sov gott!Mvh Monica

    SvaraRadera