torsdag 12 juli 2012

Jag är hopplös *deppigt svammel*

att vid 30 + fortfarande inte vet vad jag vill med mitt liv.
Att allt är totalt meningslöst och misslyckat.
Att önska sig trygga och harmoniska barn, hur ska det gå till när mamman själv är lika fokuserad som ett kollektivt självmord, helt ofattbar, ostrukturerad och meningslös.

Rastlös, uttråkad..... Man hinner fundera mycket under semestertider men dåligt väder. På gott och ont, denna gången mest på ont.
Jag saknar många, jag ångrar en del .. till vad nytta ? Varför lärde ingen mig ? Varför lyssnade inte JAG ? Varför lyssnade ingen på MIG ?

Ta mig i kragen ! Sparka mig i baken !

Nu går jag ut ... Idag känner jag mig misslyckad !

3 kommentarer:

  1. Nae...Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam pårej ♥

    SvaraRadera
  2. Känner likadant! Allt är vädrets fel. Man blir depp och tänker för mycket! Inte bra! Massa kramar och slut på negativa tankar! Läs en bra bok som gör dig glad! Tips; Martina Haags böcker eller Ann Söderlunds; Men vi knullar ju ändå inte! Kraaaam

    SvaraRadera
  3. du är INTE misslyckad, du är ju bland det bästa som finns <3

    SvaraRadera