fredag 31 augusti 2012

Bamse-gympa

Nästa lördag ska jag börja vara ledare på Bamse-gympa.

Jag tillsammans med en huvudtränare som varit aktiv i ett år samt en hjälpledare (helt grön)
Info mötet gick väl så där.
Hjälpledaren stack tidigt och jag hann inte ens hälsa på honom.
Huvudledaren har blivit påkörd och fått en nackskada = kan inte vara med och leda passet nästa vecka.

Så ... Nu står jag som ansvarig... Jag kan berätta; Jag har aldrig hört skivan vi ska använda, jag har aldrig sett häftet med övningar som ska göras, jag har ingen aning om var skolan är och ännu mindre gymnastiksalen....
Jag ska ha 24 barn mellan 3-5 år OCH deras föräldrar ....

Hallelulja ... Nä jag känner inte att jag har läget under kontroll !!

På tisdag ska jag kika på en annan tjej som leder ett likadant pass samt få en CD, sen får jag väl gympa med barnen i tv-rummet några dagar innan och träna upp mig ... :s

2 kommentarer:

  1. Meeeen du....Härligt :)
    /Kram tjejjen

    SvaraRadera
  2. skicka dit Dan med fNattisen, så har du iaf någon som gör precis som du vill, allting blir väldigt mycket lättare om där är någon som förstår direkt hur du menar:)

    SvaraRadera