onsdag 1 augusti 2012

Va hände ??

Hämtade sonen igår på läger och fick reda på att det varit lite bråk mellan han och en annan pojke men att allt var löst och bägge killarna hade sagt förlåt och det var inget att hänga upp sig på ...

Sen ska jag lämna honom i morse. SAMMA lägerledare jobbar och plötsligt gick hon på som en pittbull ...
Och sa "Jag har aldrig sett ett barn slå någon annan framför mina ögon, han var mycket yngre (ett år visade det sig) W vill komma hit nästa år också men vi kan inte ha honom här, han är våldsam.... and on and on and on ....

Igår var det inte så farligt och utrett och klart ... 
Idag blev han nästan utkastad och värsting-förklarad.. Av samma jädrans människa.

Jag blev helt paff och jätteledsen.
Var nästan på väg att ta med honom till mitt jobb i stället, hur kul är det att lämna honom där ??

BÅDA killarna hade bett om ursäkt sa hon igår, vilket jag tolkar som om det inte bara var W som varit på hugget ?!

*suck*
Förra veckan tjatade dom att han skulle vara kvar en vecka till, trots att jag först sa nej så frågade dom igen och igen ...
Till slut sa jag att ok, jag får väl böka och pussla med hämtningar och lämningar en vecka till då ...

Hade jag vetat detta hade jag nog stått på mig ...

1 kommentar:

  1. Näe,men..vad!?Klart du blev ledsen :(
    /Kram Kram

    SvaraRadera