onsdag 8 augusti 2012

Helvetes hösten =

När jag skriver helvetes höst menar jag inte helvete i sig..
Men jag ska gå upp i tid från 75  --> 100 %

Chefen har lagt in en hel massa kvällsmöten, mer än vi är vana vid !
Jag måste läsa till två studiecirklar, inte skojiga egenvalda utan för jobbets räkning....

Jag ska pendla mellan två avdelningar på jobbet, vilket gör att jag ska lära känna MÄNGDER med nya föräldrar och en hel del nya barn. OCH jobba med nya kollegor.

-------------

Utöver detta händer en hel massa SKOJ saker som jag själv anmält mig/oss till.

Jag ska bli Bamse-gympa-ledare, jag ska utbildas av Civilförsvaret till en krisgrupp och jag ska gå och lära mig magdans :)

W ska börja på Cirkus-skola och simskola.
N ska gå på simskola.

Jag ska klura lite med assistent-timmar och schema till I. Livet för hennes del hoppas jag dock kommer att bli mycket bättre och en tung sten faller från mina axlar !! Men lite klur och trixande blir det nog i uppstarten.

Jag ska förhoppningsvis hinna övningsköra lite med T, om jag vågar :)

Mitt i allt hinner jag iallafall med en resa, till ett varmt Turkiet med familjen.
Längtar till sol !!!!

3 kommentarer:

  1. mmmmm...Tufft...Men härligt med Turkietresan ♥
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som om du har en fullspäckad men även rolig höst syster min!
    och blir det för tråkigt så tycker jag alltid att ni kan komma ut till mig i ljungbyhed, ni är alltid välkomna:)

    SvaraRadera
  3. å"hh jag kommer dö" "jag kommer dö" "stanna" "sakta ner" "nu är du på trottuaten"
    - jag tror det är jag som inte kommer våga köra med dig!

    SvaraRadera