tisdag 17 januari 2012

Jag är störst, bäst och vackrast idag :)

Vissa dagar känns allting så jäkla bra !!

Jag har känt mig full av energi, nästan på snäppet till speedad. Pigg, glad, motiverad och social !!!

Jag har då en fundering.. Träning, lite solarie-fejk-sol, järntabletter ( som jag tagit med ordning !! ) och en mindre socker-avgiftning. Vilket har haft betydelse ? Eller är kroppen i chock av allt i kombination ?

I kväll åt jag dock en glass. Vilken jag inte borde gjort, mmmmm så gott !!
Men ikväll ska jag flytta ut crosstrainern i tv-rummet och crossa samtidigt som jag ser premiären av "Mot alla odds" SVT 1 kl 20.00

Nu måste jag googla lite vatten-experiment till jobbet !!!

2 kommentarer:

  1. jag tror det är en kombo! :)
    jag ska äta socker (chokladmosusse på mörk choklad) för första gången i år alldeles strax...är dock rädd att magen gör uppror...

    SvaraRadera
  2. Härligt att känna så är det ju trots allt :) ...
    /Kram

    SvaraRadera