torsdag 19 januari 2012

Vilken BLÄ-Torsdag !

Idag har jag blivit lite irriterad, besviken och ledsen på mer än en person.
Skulle haft samtal som av någon anledning kom i glömska. Personen i fråga lovade sen att vi skulle boka in ett nytt, men försvann utan att säga ett knyst och det tycker jag är dålig stil.

Jag är också trött på att människor tar beslut om/åt mig först och sen meddela mig. "Ja för det har du väl inget emot ?!"
JO jag har något emot det !!!
Jag har också något emot att vara en pusselbit i Kommunens stora jäkla pussel.
Jag borde kanske sjukskriva mig, jag också !

2 kommentarer:

  1. Hm....Förstår mycket väl att du känner så...
    Vaddå ta beslut åt dig!!! Fel av dem/Kram till dig & ha en goooer Freda'

    SvaraRadera
  2. Tittar förbi, trevligt att du la inen kommentar på min sida !!
    Ha en fin söndag !!

    SvaraRadera