söndag 22 januari 2012

Kul helg ju, och nu är den slut ...

Usch vilken helg.
Både sambon och jag har varit på ett jävla humör. Snön har vräkt ner och tiden har tillbringats halvsovande på varsin soffa. Han med sport, jag med Wordfeud.

I morse hämtade jag W. Vi började en en och en halv timme lång resa. Buss-tåg-buss för att hoppa av vid kompisen Christina i Malmö. Hon bjöd på goda frallor, pratstund. W lekte med C dotter och hennes lego. Han ville knappt gå därifrån.

Men på bussen igen för att titta på "Disney on ice" Prinsessar och hjältar.
Om man inte räknar prinsen som kyssta törnrosa så vet i f*n var dom hjältarna var ?!? Vi väntade och väntade men såg inte en enda. Lite besvikelse, men en drake och lite eld gjorde det hela lite spännande ändå.

I morgon ska jag iväg för inskrivning i Lund med I
Det ska göras en kommunikations-utredning. Två veckors intensivträning. Kommer att bli tufft. Både för henne och mig ! Tur att vi bor nära och kan komma hem på kvällarna.

Sonen är doppad i sängen framför den bärbara DVD´n och en "Bert" film. Jag försöker tina upp mig under filten i soffan.

1 kommentar:

  1. Hmmm...Roligt att det iallefall blev Drake & Eld :)
    Lycka Till på Intensivträningen/Kram Kram

    SvaraRadera